2020-03-14 18:52:31

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW

Szanowni Państwo!
Z powodu zagrożenia epidemicznego, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników, informujemy, że od dnia 16 marca b.r. do odwołania, nasze Biura Obsługi Klienta będą dla Państwa niedostępne. Ich obsadę ograniczyliśmy do niezbędnego minimum, zapewniającego sprawne działanie naszej firmy i obsługę Państwa nieruchomości.
Zdecydowana większość naszego zespołu będzie od tego dnia pracowała w sposób zdalny. Wdrożyliśmy rozwiązania informatyczne zapewniające ciągłość pracy działu księgowości, działu rozliczeń, działu windykacji, działu prawnego i naszych zarządców.
W sposób bieżący będziemy kontrolowali i egzekwowali od Państwa kontrahentów dostawy mediów, odbiór śmieci, sprzątanie i obsługę techniczną nieruchomości. Wierzymy, że Państwa kontrahenci nie zawiodą.
Kontakt z naszymi pracownikami będzie możliwy tylko drogą elektroniczną lub na znane Państwu numery telefonów komórkowych, w godzinach od 8:00 do 16:00. W pozostałych godzinach tylko w sytuacjach awaryjnych za pomocą sms.
Awarie i usterki prosimy zgłaszać przede wszystkim za pomocą QR-kodów znajdujących się na nieruchomościach lub za pomocą formularza http://www.wzn.pl/strefa-klienta/zglos-awarie.html
Telefon stacjonarny w biurze w Poznaniu nie będzie odbierany, ze względu na ograniczoną do niezbędnego minimum obsadę biura, której wyznaczono zadania inne, niż kontakt z Państwem.
Popołudniowe dyżury w Biurach Obsługi Klienta zostają zawieszone do odwołania.
Dyżury Radców prawnych zostają zawieszone do odwołania, utrzymana zostaje możliwość uzyskania porady prawnej w Państwa prywatnych sprawach mailem. Nieodpłatna pozostaje pierwsza porada.
Zebrania Wspólnot Mieszkaniowych, które miały odbyć się w terminie od 16 do 31 marca zostają odwołane. Sprawozdanie z zarządu wraz ze sprawozdaniem finansowym zostanie złożone wyłącznie w formie pisemnej. Głosowanie w sprawie uchwał będzie realizowane wyłącznie w trybie indywidualnego zbierania głosów, w preferowany sposób – za pomocą Internetowej Kartoteki Mieszkańca lub pocztą elektroniczną na adres glosowanie@wzn.pl
Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie.
Zarząd WZN

Jesteśmy dla Ciebie!

logo_test


Aktualności

2020-03-14 18:52:31
Szanowni Państwo!
Z powodu zagrożenia epidemicznego, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników, informujemy, że od dnia 16 marca b.r. do odwołania, nasze Biura Obsługi Klienta będą dla Państwa niedostępne. Ich obsadę ograniczyliśmy do niezbędnego minimum, zapewniającego sprawne działanie naszej firmy i obsługę Państwa nieruchomości.
Zdecydowana większość naszego zespołu będzie od tego dnia pracowała w sposób zdalny. Wdrożyliśmy rozwiązania informatyczne zapewniające ciągłość pracy działu księgowości, działu rozliczeń, działu windykacji, działu prawnego i naszych zarządców.
2020-03-14 18:49:16
Wszystkich Kontrahentów naszej spółki i obsługiwanych przez nas Wspólnot Mieszkaniowych, takich jak dostawcy mediów, firmy sprzątające, wykonawców prac, pogotowia techniczne itp. prosimy i upoważniamy do przesyłania faktur wyłącznie drogą elektroniczną na adres faktury@wzn.pl
Wszelką korespondencję z nami również prosimy realizować drogą wyłącznie elektroniczną na adres biuro@wzn.pl lub sekretariat@wzn.pl  Ze względu na ograniczenie pracy naszych Biur Obsługi Klienta odbiór poczty tradycyjnej (Pocztą Polską lub kurierem) może być utrudniony lub odbywać się z opóźnieniem.
Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie.
Zarząd WZN
2020-03-12 12:09:52
Szanowni Państwo,
w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników oraz w celu zapewnienia ciągłości usługi zarząd WZN Wielkopolscy Zarządcy Nieruchomości Sp. z o.o. podjął decyzję o czasowej zmianie organizacji pracy naszych Biur Obsługi Klienta i Opiekunów Nieruchomości:
2020-03-04 10:27:27
W związku z potwierdzeniem przypadku koronawirusa Główny Inspektor Sanitarny wydał komunikat z instrukcjami, jak zmniejszyć ryzyko zakażenia: często myć ręce, zakrywać usta podczas kichania i kaszlu, unikać dotykania oczu, nosa i ust oraz zachować bezpieczną odległość od osoby, która kaszle lub kicha.

Strona 1 z 16 > >>